dinsdag 13 januari 2009

The Blog is born...

Na iedereen beloofd te hebben dat ik mijn blog zou toesturen, is het vandaag eindelijk zover! I gave birth to one ;) En iedereen krijgt daar uiteraard bericht van.

Nog niet veel te vertellen op dit moment, ik ben gewoon nog erg druk bezig met alle laatste voorbereidingen, zoals toch maar even informeren of ik nog wel recht heb op zorgtoeslag :P Verder ga ik donderdag maar es een rugtasje, een slaapzak en wat basic survival gear kopen. Lijkt me ook niet geheel onbelangrijk... Want nog 2 weken en dan is het zover! De kriebels en de slapeloze momenten beginnen te komen. Midden in de nacht word ik wakker, badend in het zweet, omdat ik in een nachtmerrie m'n tandenborstel vergeten ben! :P In ieder geval begint 't toch wel een beetje spannend te worden nu.

Nou, dit was dan het eerste bericht, but there's more to come! Hou 't in de gaten ;)

Greetz, David

10 opmerkingen:

  1. Hoi zoon,

    Een goed begin is het halve werk. Je bent er bijna klaar voor. Ik wens je heel veel plezier aan de andere kant van de wereld. Het is overigens wel een heel drastische manier om van thuis los te komen. Maak er dus wat moois van.

    Je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Daaf,

    Nog een weekje en dan is t al zover, SPANNEND!
    Heel veel plezier & pas goed op jezelf.

    Liefs & een dikke kus,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve David,
    Ik heb vast even je site bekeken en met mijn computerkennis (mmmmmm) ga ik je volgen. Ik bewonder je lef en ik hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht. Ik wens je een heel fijn, gezond en leerzaam jaar met vele nieuwe ontmoetingen en ervaringen.
    lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej,

    Nou het is me gelukt het te vinden :-)
    Ik ga je uiteraard op de voet volgen en op die manier je ontwikkeling naar een 'grote jongen' vast leggen ;-)

    Heel veel plezier, geniet ervan en doe voorzichtig.

    Liefs, Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Neef!

    Ben wel jaloers op je hoor, dat je heerlijk een jaar naar daar gaat;)

    Maar hier in Nederland zullen we ook nog allemaal spannende dingen meemaken! Zoals deadlines voor verslagen, stress periodes op school/werk, heerlijk koude weersomstandigheden en dan je handschoenen vergeten wanneer je op de fiets zit enz. Even dat je weet wat je allemaal mist;)

    Heel veel plezier met alle geweldige, mooie, leuke en indrukwekkende avonturen die je daar gaat beleven!

    Liefs,

    Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het grote moment is bijna daar en dan maar hopen dat JIJ er klaar voor bent.

    David, maak er iets moois van. Dit doe je ten slotte ook niet elke dag.

    En als je hulp nodig hebt ben ik altijd bereid om, op jouw kosten natuurlijk, ondersteuning te komen bieden in het zonnige Australie.

    Groetjes Marcel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi zoon, nou, het is zover, je bent onderweg!Na eindeloos afscheid nemen, (toch wel even heftig!)vlieg je nu al meer dan 12 uur en ik vraag me af waar je ergens bent!. Het avontuur is begonnen en ik wens je een fantastisch jaar!
    Liefs, RA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. *is nieuwsgierig en hoopt dat daaf snel internet heeft*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé daaf! Ik zag (gisteren geloof ik) op het nieuws dat er extreme hitte is in australie. 46 graden enzo...Tering ik heb medelijden met je :S
    Dan klinkt die -2 hier niet eens zo verkeerd...
    Ik hoop dat alles goed met je gaat.
    Liefs, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi David, leuk te lezen dat je aan het grote avontuur begonnen ben.Kreeg van Jos(je Pa) de side door en natuurlik ga ik je volgen en reageren lijkt me leuk.Voor nu een heel fijn verblijf daar doe leuke dingen ontmoet leuke en gezellige mensen. Geniet en veel plezier.groetjes en kus mij.DORRY

    BeantwoordenVerwijderen